FORGOT YOUR DETAILS?

DJI Care – Millega tegu?

by / / DJI-Care

1. Mis on DJI Care?
DJI Care on teenus, mis katab teie DJI õhusõiduki, gimbali või kaamera kahju, mis tekib tavakasutuse käigus. Kui kahjud tekivad normaalse kasutamise käigus ja DJI Care kehtivusajal, siis remondiga kõik seotud kulud katab DJI.

2. Kuidas ma saan osta DJI Care’i?
Te saate osta DJI Care’i ametlikust DJI poest. Lihtsalt järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid tellimuse protsessil. Teie mugavuse tagamiseks saate DJI Care aktiveerimiskoodid osta ka oma kohaliku edasimüüja või volitatud edasimüüja käest.

3. Kas DJI Care’il on omavastutus?
Ei, DJI hooldusel ei ole omavastutust. See on õhusõiduki hoolduse teenus, mitte kindlustus teenus, mis tähendab seda, et oma õhusõidukit saate remontida tasuta nii kaua, kui remondi maksumus ja õhusõiduki seisund vastab DJI Care katvuse nõuetele.

4. Kui mul on DJI Care, siis kas ma pean maksma remondikulud?
Ei, DJI Care on seotud drooni seerianumbriga(S/N), mis tähendab, et remondikulud lähevad automaatselt maha teie DJI Care katte summast. Mingeid lisamakseid ei ole vaja.

5. Kui mu droon on garantiis, siis kas remondikulud lähevad maha minu DJI Care katte summast?
Kui õhusõiduki remonditööd on rahuldatavad tootja garantii tingimustega, siis remondikulud katab DJI ise, ilma et arvaks midagi maha DJI Care katte summast.

6. Kui kaua pärast ostmist hakkab kehtima DJI Care?
DJI Care hakkab kehtima kohe peale ostmist, kui ostate eraldi. Kui te ostate uhiuuele droonile, siis hakkab see kehtima alates kahe päeva möödudes, kui kaup on välja saadetud.

7. Kui ma saadan oma drooni, mis on kaetud DJI Care’iga remonti, siis kas ma pean tasuma postikulud?
Kui saadetis saabub DJI Care levialast, siis katab DJI transpordikulud. Kui te asute väljaspool DJI Care leviala, siis peate tasuma ise transpordikulude, tollimaksude ja muude kulude eest.

8. Kus on DJI Care saadaval?
Hetkel on DJI Care saadaval klientidele USAs, Kanadas, Euroopa Liidu riikides, Ühendkuningriigis ja Mandri-Hiinas. Tulevikus on DJI Care saadaval rohkemates riikides.

9. Mis vahe on DJI Care’il ja DJI toote garantiil? Kas DJI toote garantii on kehtetu ilma DJI Care’ita?
Toote garantiiremont on teenus tootja poolt, kui toote kvaliteediga tekib probleeme. DJI Care on teenus, mis katab kahjud, kui need esinevad DJI õhusõidukil, gimbalil või kaameral tavakasutuse käigus. Te saate siiski nautida DJI standardset tootegarantiid ilma, et ostaksite DJI Care’i, DJI Care võib oluliselt vähendada remondikulusid.

10. Mida hõlmab endas DJI Care?
DJI Care hõlmab endas õhusõiduki, gimbali või kaamera vigastusi, mis on tekkinud kukkumisel või kokkupõrkel, mis on tekkinud operaatori veal. DJI pakub tasuta remonti, kui seade on saadetud DJIsse DJI Care kehtivuse ajal. Aksessuaarid nagu pult, propellerid, aku ja laadija ei kuulu DJI hoolduse alla.

11.Kui pikk on DJI Care kehtivusaeg?
DJI Care kehtib ühe aasta. Kui ostate DJI Care’i eraldi (st pärast drooni ostu), siis kehtivusaeg algab koheselt. Kui ostate DJI Care’i koos uue drooniga, siis kehtivusaeg algab kaks päeva pärast õhusõiduki tarnimist.

12. Kas DJI Care on saadavaI toodetele, peale Phantom 4, Inspire 1 sarja ja Phantom 3 seeriale?
Praegu DJI care kehtib ainult Phantom 4, Inspire 1 sarja ja Phantom 3 seeriale. DJI Care teistele toodetele saab olema saadav tulevikus.

13. Kust ma leian drooni seeria numbri ja gimbali seeria numbri?
Phantom 4 seerianumbri leiate akukorpuse seest. DJI Care soetamisel, on teil vaja ainult drooni seeria numbrit.
Inspire 1 seerianumbri leiate drooni “sabalt” ja gimbali seerianumbri leiate gimbali pealt.
Phantom 3 seeria droonidelt leiate seerianumbri drooni “saba” alt ja gimbali seerianumbri leiate kinnitusplaadilt.

14. Mitut remonti hõlmab DJI Care?
DJI Care ei piira remontide arvu. Võite parandada oma drooni nii kaua kuni kogusumma remontide eest ületab katte summa, välja arvatud juhul, kui õhusõiduk on täiesti katki.

15. Kas ma saan uuendada oma DJI Care’i, kui see kaotab kehtivuse? Mitu korda ma saan osta DJI Care teenust enda droonile?
Ei saa. Praegu on iga õhusõiduk kõlblik ainult ühele DJI Care teenusele. Teenust ei ole võimalik pikendada pärast selle kehtivuse lõppemist.

16. Kas DJI Care on seotud originaalse drooni omanikuga, kes ostis teenuse?
Ei ole. Õhusõiduki omanik saab muutuda, kuid õhusõiduki seerianumbrit lepingus muuta ei saa.

17. Ma andsin oma õhusõiduki kellegile teisele. Kas ma saan edasi anda ka DJI Care’i?
Jah. Õhusõiduki omanik saab muutuda, kuid drooni seerianumber, mis on seotud lepinguga ei saa. DJI ei võta vastutust võimalike vaidluste üleviimise tõttu.

18. Miks ma ei saa DJI Care teenust, pärast kui mu õhusõiduk on olnud aktiveeritud rohkem kui 48 tundi?
Pärast kui õhusõiduk on olnud aktiveeritud rohkem kui 48 tundi, ei saa me kindlaks teha selle seisundit.

19. Ma kaotasin oma elektroonilise lepingu, seega ma ei tea oma lepingu numbrit. Kuidas ma saan ikkagi remonditeenust?
Palun edasta oma õhusõiduki või gimbali seerianumber meile. Selle järgi saame kontrollida, kas teie õhusõiduki ja gimbal on kaitstud DJI Care’iga. Kui kahju kuulub teenuse levialasse, siis saab klient tasuta remonti.

20. Kas DJI Care teenus on ka rahvusvaheline (näiteks ma ostsin oma DJI Care teenuse USAst, kuid tahan parandada oma toodet Euroopa Liidu riigis)?
Ei, praegu DJI Care ei toeta rahvusvahelist garantiid. Näiteks, kui ostsite oma DJI Care teenuse USAst, ja drooniga juhtub midagi kui olete puhkusel Euroopas, siis DJI Care ei kata remonti Euroopa Liidus. Kuigi DJI Care katab remondi, siis kui sa suundud tagasi USAsse, pead ainult maksma transpordikulude eest Euroopast USAsse.

21. Toode mis ma ostsin asendati. Kas DJI Care teenus kaotab siis kehtivuse? Või saab seda kuidagi üle tõsta?
Kui te soovite asendada toodet pärast ostmist, siis tuleb teavitada DJI töötajaid sellest, et te olete ostnud ka DJI Care teenuse. DJI tehnilise tugi õpetab teile, kuidas taas kehtestada DJI Care’i. Sa peaksid saatma e-kirja aadressile djicare@dji.com. See võtab aega umbes kaks tööpäeva et teie DJI Care uuesti kehtima hakkab.

22. Kas ma saan tagastada või asendada oma DJI Care teenust?

Üldiselt sa ei saa tagastada või asendada oma DJI Care teenust.

Erandid:

1) Te võite paluda tühistada oma DJI Care’i, kasutades selleks DJI tagasipöördumise poliitikat. Sa peaksid andma originaal koopia kättesaamise tõendist ja seerinumbri tagastatud drooni ja gimbaliga e-posti teel djicare@dji.com.

Märkus: Kui te ei tagasta õhusõidukit, siis DJI Care teenust ei saa tühistada.

2) Kui on olnud flyaway või droonil on veekahjustused, siis DJI Care’i saab üle viia teisele õhusõidukile. Sa peaksid saatma vana drooni ja gimbali seerianumbrid e-mailile djicare@dji.com. Lisame uue drooni ja gimbali seerianumbrid olemasolevale DJI Care teenusesse.

Märkus: Kui DJI Care on ostetud ja seotud drooni ning gimbaliga, siis ei saa seda üle kanda teisele õhusõidukile ja gimbalile.

23. Milliseid tingimusi ei hõlma DJI Care?

Kahju tingitud järgmistest põhjustest ei ole hõlmatud DJI Care’is:
1) Kaotatud või osaliselt kadunud õhusõiduk ja tarvikud.
2) Varastatud või mahajäetud õhusõiduk ja tarvikud.
3) Kahju, mis on tekkinud ebasobivates lennutingimustes.
4) Iga remondi tasud pärast vee kahjustusi.
5) Remondi tasud akudele, propelleritele, puldile või muudele tarvikutele.
6) Tahtlik kahju.
7) Marrastused ja kesta kahjud, mis ei mõjuta õhusõiduki jõudlust.
8) Otsene või kaudne kahju, mille põhjustas vääramatu jõud.
9) Kui remont taotleb kahju hüvitamist väljaspool kehtivust.
10) Kaudne kahju ja / või oodatud kasum mingil moel.
11) Ekstra tasud tulenevad tehnilisest täiustusest.
12) Kehavigastusi ja / või vara kaotust kliendile või teistele inimestele viga või kaotust põhjustanud õhusõiduk.
13) Juriidiliselt seotud tasud DJI Care garantiiga.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

ÜLES